Співпраця з ресторанами. Чи має значення розмір закладу для початку співпраці?
Для початку ефективної роботи навіть невеликого кафе чи готелю треба організувати якісне і ритмічне доставлення продуктів. Для кафе завжди потрібен запас найнеобхідніших продуктів, а для готелів – набір сировини для приготування смачних сніданків. Компанія LUXOR з 2009 року працює як постачальник продуктів харчування для галузі HoReCa, забезпечуючи в асортименті, продуктами для ресторанів, готелів та кафе в 15 містах України, щодня піклуючись про те, щоб продукти були свіжі, належної якості та доставлені у визначений час.
Чи треба мати для початку роботи багато відвідувачів, франшизу і певний статус?
Логістика компанії побудована так, що співпраця є доступною навіть для стартапів та найскромніших за оборотом і розмірами кафе чи ресторанів, міні-готелів. Статусність, розмір закладу або його прибутковість не є перепоною для співпраці і розвитку бізнесу. Зрештою, всі починали з невеликої справи, тому компанія співпрацює як з міні-кав'ярнями, так і з великими франшизними закладами.
Чому така співпраця є вигідною для всіх HoReCa – закладів?
Доставка продуктів – справа клопітна: треба постійно бути на зв’язку з різними постачальниками, підлаштовувати роботу персоналу під їх режим роботи. Є альтернатива – придбати власну вантажівку для доставлення продуктів. Але в більшості випадків створення власного автопарку вимагає значних витрат, які за обсягів роботи тільки для одного чи навіть декількох закладів, не є окупними. Саме тому компанія LUXOR пропонує професійне обслуговування з забезпечення продуктами і виконує безкоштовну доставку. Для початку співпраці достатньо підписати договір і зробити перші замовлення.
Цінуючи як клієнтів компанії, так і їх користувачів, компанія працює лише з перевіреними постачальниками. Це унеможливлює ризики та допомагає кафе і ресторанам турбуватись лише про те, які знайти смачні і унікальні рецепти, а не перейматись питаннями логістики. Ритмічне постачання якісних продуктів допомагає зосередитись на найголовніших завданнях HoReCa-закладів:
- приготувати смачні страви;
- створити цікаві локації;
- облаштувати незабутній інтер'єр;
- формувати професійний обслуговуючий персонал.
Постійне постачання продуктів у необхідному асортименті також дає чимало інших конкурентних переваг:
- для зберігання продуктів можна використовувати невеликі холодильні установки, які значно дешевші у користуванні та споживанні ресурсів;
- набір продуктів можна постійно змінювати, в залежності від потенційних потреб користувачів та необхідності забезпечити значне замовлення – визначна подія, велика кількість відвідувачів одночасно та інше;
- доставка замовлень виконується швидко, тому завчасно закуповувати у великих обсягах продукти немає потреби, тобто можна використати оборотні кошти підприємства на розширення послуг та інвестування в обладнання, екіпірування та інші поточні потреби;
- всі продукти постачаються з гарантією їх якості та придатності до використання, зберігання під час транспортування у належних умовах, оскільки логістика виконується спеціалізованим кур’єрським транспортом;
- у асортименті продуктів весь необхідний спектр продуктів на будь-які смаки, включно із можливістю сформувати особливе меню на вибір, що значно розширить якість обслуговування та допоможе залучити більше клієнтів.
- Гарантія якості продуктів: повний цикл контролю від обробки до вивантаження на локації.
Перевезення в авто – це лише частина технологічного процесу доставлення продуктів, де не можна помилитися жодного разу. Саме тому компанія запровадила повний цикл контролю якості під час обробки, зберігання та доставлення.
Стерильні умови, належна температура зберігання, відсутність несумісних продуктів. Всі ці застереження завжди виконуються, адже від цього залежить якість роботи, а отже і задоволеність наших клієнтів та відвідувачів кафе, ресторанів чи готелів.